WerWolv98 hat den Speicherstand-Editor "EdiZon" für die Switch aktualisiert.
LUA-Support ist jetzt verfügbar, damit Speicherstände noch besser bearbeitet werden können! Zudem wurden Kategorien zum Editor hinzugefügt und die Oberfläche verbessert. Interessierte finden Anleitungen zum Schreiben eigener Konfigurationen im GitHub Wiki.
Die enthaltene Konfiguration für Super Mario Odyssey wurde aktualisiert, damit sie auch mit der aktuellen Version des Spiels funktioniert und eine Config für Hollow Knight ist nun auch enthalten. Neue Configs lassen sich in Zukunft von GitHub laden.
Changelog
* Added support for config file parsers written in Lua. Many many thanks to @SmallJoker for spending hours to help me debug this :P * Made the config files much more generic for the use with Lua scripts * Added categories to the editor * Lots of UI tweeks * * Title bars in the editor now have a color that matches their icon. Thanks to @mrasam for some help there * * Added a scrolling animation to list selectors * * Added message boxes before you apply or discard changes made in the editor * * Lots of little UI changes so EdiZon looks more like the real Switch UI * You can now switch though your games and accounts in the editor by clicking on the icons or pressing ZL or ZR. * Updated Super Mario Odyssey Editor Config file to support the new version * Added a Editor Config file for Hollow Knight * Added a Editor Script file for binary save files * Added a Editor Script file for json save files * Updated the Readme and the Wiki to document the new Editor Config and Editor Script files so YOU can make your own ones now!