Einige Fehlerchen mit dem ScummVM-Support und Speicherlecks wurden behoben, die zum Absturz führten. Cover sollten jetzt auch immer gecached werden.
Super Smash Bros. Melee kann jetzt per Nintendont Slippi gestartet werden, wenn die "wiiflow_lite.ini
" um die Zeile "use_slippi=yes
" ergänzt wird. Dabei handelt es sich um eine Modifikation von Nintendont, die u.a. das Speichern von Replays auf eine SD-Karte/ein USB-Gerät erlaubt.
Die deutsche Übersetzung wurde wie immer von uns aktualisiert.
* fixed cacheing scummvm covers * fixed setting scummvm cover's color via plugin * now scummvm list is cached like all the other lists. but still does not use custom titles or titles from the plugins data xml. * fixed the random bug where covers sometimes were not cached. * fixed minor memory leaks via gametdb.cpp * fixed an issue with using custom backgrounds via source menu. * added the ability to move to next and previous game while on game info menu by using the controllers '+' and '-' buttons * added the ability to launch a game directly from the game info menu by pressing 'A' on the controller. * added the abilty to launch super smash bros melee via nintendont slippi. manually edit wiiflow_lite.ini by adding use_slippi=yes under [GAMECUBE]. google nintendont slippi and slippi project to learn about it.