Die neuen Nintendo Switch Online N64- und Sega-Mega-Drive-Controller werden jetzt unterstützt. Ferner wurden einige Fehler behoben, darunter einer, bei der verbundene Controller permanent vibrierten (bspw. in der Crash Bandicoot Trilogy und Crash Team Racing Nitro-Fueled) und einer, bei dem die Vibration in einigen Spielen gar nicht funktionierte. Zudem wurde die Verzögerung beim Verbinden von Sony-Controllern etwas eingedämmt und ein Disconnect-Problem mit dem Ouya-Controller behoben.
Changelog
* Added support for new N64 and Sega Genesis/Megadrive Nintendo Switch Online controllers * Fixed an issue where controllers would vibrate non-stop under certain conditions after connecting to the console * Fixed an issue where rumble output was missing from certain games * Fixed an issue where Crash Team Racing Nitro-Fueled and Crash Bandicoot N. Sane Trilogy games would output a constant stream of random rumble data * Disabled sending SetTsi command to Ouya controller (fixes disconnect issue) * Changed the order of initialisation commands for Sony controllers to reduce perceived delay when connecting to the console * Various improvements to the accuracy of controller subcommand handling were added