Wenn man eine News-Seite betreibt, verliert man sehr oft sein Zeitgefühl und denkt, einige Sachen wären doch erst "vor Kurzem" passiert. Aber die letzte, reguläre Version von Whitehole, dem Super Mario Galaxy 1 und 2 Level-Editor, erschien im September 2013. Wow! SumakazeKun hat diese Version modifiziert und v1.4.2 veröffentlicht.
Diese Modifikation besitzt eine 100%ige Kompatibilität mit dem ersten Galaxy-Teil. Zudem werden jetzt mehr Objekte gerendert, der BCSV-Editor wurde verbessert und vieles mehr! Interessierte sollten einen Blick auf den Changelog werfen.
Spoiler
v1.4.2 - Improved BCSV editor - Added a BCSV exporter - Added a hash generator - Added support for switching the object database server - Fixed more compatibility problems between SMG1 and SMG2 - Various other fixes and tweaks that aren't worth mentioning v1.4.1 - Removed support for ChildObj because it caused problems - Added more object & path colors - Added more field names - Added support for custom field names - AreaShapeNo for CameraCube objects is automatically set to 0 - DemoObj and GeneralPos show additional information - Improved Sound editing - Improved object rendering - Improved GUIs - Various other fixes and tweaks that aren't worth mentioning v1.4 - Fixed compatibility problems between SMG1 and SMG2 - Added full support for AreaObj - Added full support for CameraCube - Added full support for DemoObj - Added full support for GeneralPos - Added full support for ChildObj - Added full support for Sound - Added full support for Debug - Added full support for ChangeObj - Added more path colors - Added more field names - Improved object rendering - Various other fixes and tweaks that aren't worth mentioning
Danke an Louiskovskie für den Hinweis!