Zum Inhalt springen
Menü

Theme ändern
Unterstütze uns
PayPal-Logo Patreon-Logo
Abonniere uns per RSS Folge uns auf X (ehem. Twitter) Like uns auf Facebook Trete dem WiiDatabase-Kanal auf Telegram bei und erhalte alle News sofort!

Wir hosten zurzeit 640 Homebrews mit über 3.506.945 Downloads!

Nützliche Links
Kategorien
Archiv
Über uns

Cemu v1.6.2c

Wii U, Wii U: Update ,

Der Wii-U-Emulator "Cemu" wurde aktualisiert.

DOWNLOAD

Es gibt jetzt eine Hardwarebeschleunigung für Streamout und AES-NI-Unterstützung. Natürlich gab es auch wie immer einige Bugfixes und Kompatibilitätsverbesserungen. Näheres im Changelog.

Spoiler

# CEMU 1.6.2c

CPU: Fixed a bug in recompiler PSQ_STU instruction

# CEMU 1.6.2 + 1.6.2b

CPU: Fixed a rare crash bug that could occur when the recompiler attempted to analyze certain functions
CPU: Improved detection of function entry points for recompiler
CPU: Added instructions LBZUX, SRW., PSQ_LU, PSQ_STU and PS_DIV to recompiler
CPU: Adjusted recompiler PS_MERGE10 instruction to generate faster code

FS: Various optimizations to FSA thread, resulting in quicker processing of file operations
FS: If available, AES-NI is now used for filesystem decryption

AX: Added API AXAcquireMultiVoice()

NFP: Deactivate event will now be correctly signaled

GX2: Added support for Streamout emulation via OpenGL's Transform Feedback
GX2: Slightly reduced the number of shaders that need to be compiled (by optimizing away render states that previously affected the generated shader code)
GX2: Improved handling of bottom of pipe event
GX2: Added API GX2DrawIndexedImmediateEx()
GX2: Fixed a bug in the buffer cache that could cause out-of-bounds allocations which would result in CEMU crashing
GX2: Fixed a bug where textures would be immediately reloaded from RAM after being updated by a GPU-side operation

Abonnieren
Benachrichtige mich bei
guest
0 Kommentare
Neueste
Älteste Am besten bewertet
Inline Feedbacks
Alle Kommentare