Asdolo hat seinen Gameboy Color Virtual Console Injector für den 3DS aktualisiert.
Einige Bugs in der CIA-, Banner- und Icon-Generation wurden gefixt, die Spiele tauchen auch jetzt im Aktivitätslog auf. Das Programm schließt sich nach der CIA-Generation nicht mehr und wenn eine .3DS erstellt wird, wird jetzt auch gleichzeitig eine CIA erstellt. Externe Text-Banner, Ingame-Ränder, eine icon.bin und eine banner.bin können nun importiert werden, auch können das Icon und das Banner exportiert werden, ohne die CIA zu erstellen.
v1.5: * Changed: Fixed a bug that did not allow to generate the CIA when a banner and an icon were imported. * Changed: Got rid of DirectX/Ohana stuff v1.4: * Fixed a bug in the icon.bin generation, which used to have incorrect flags, and the game was not shown in the activity log. (Now it does!):D * Now the app won't close itself after creating a CIA * Now if you make the .3ds version, the app will also make you the CIA version * Fixed the "System.IO.IOException: The directory is not empty." error. Now you don't need to check if there's a temp folder. v1.3: + Added the option to import an external text banner! + Added the option to import an external ingame border! + Now you can import a pre-made icon.bin + Now you can import a pre-made banner.bin + Now you can export the icon.bin generated by the application without making the CIA + Now you can export the banner.bin generated by the application without making the CIA