Da ist sie, die Revision 80 von Nintendont! Jetzt arbeitet FIX94 (bekannt vom WiiFlow) übrigens auch an Nintendont. Das ist schon fast ein Großprojekt der namhaften Developer 😉
UPDATE 3: Nintendont r85 ist da! Speichern sollte nun schneller gehen, gleichzeitig wurde auch die Memory-Emulation in Luigis Mansion und Super Smash Bros. Melee gefixt.
UPDATE 2: Revision 84 ist auch schon draußen. Es wurden einige Bugs gefixt, mehr im Changelog.
UPDATE: Revision 81 ist raus, mit einer Auswahl der zweiten Disc im Menü.
Jedes Spiel hat nun seine eigene Memory Card Datei, ein neuer Fix soll hoffentlich das Einfrieren wegen der Memory Card Emulation beheben (was bei Smashbros. Melee nicht funktioniert, deshalb wird dort der alte Weg benutzt) und das Laden der Spiele wurde stabilisiert.
r85 - added a new memory card emu patch pattern to fix luigis mansion, super smash bros melee and potentially more games, with that I could remove both old saving exceptions - reduced the wait time to sync with saving, this should make saving a bit faster r84 - Added debug.h r83 - added a save exception for luigis mansion ntsc (still doesnt really work for me, but at least it doesnt always freeze) - updated autoboot configuration, loaders now must provide the game id - changed up some stuff to maybe fix the "Init Card" freeze on game boot r82 - Cleaned up the use of dbgprintf significantly - Fixed a typo in HID.c that would prevent it from compiling if DEBUG_HID was defined r81 - Add selection for iso of disc 2 to menu. r80 - every game now gets its own memory card file, the file name is the game id - added a new way of hopefully fixing memory card emu freezes (currently not working with melee so that is still using the old way) - added a possible stabilization for game loading as we think it might help