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Nintendont v1.69

vWii, Wii, Wii: Update , , ,

nintendontNintendont wurde aktualisiert!

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UPDATE 3: v1.68 und v1.69 wurden released. Metroid Prime 1, Metroid Prime 2 und Mega Man X Command Mission wurden gefixt. Außerdem wurde das "Generic USB Gamepad PID=0079 VID=0006" hinzugefügt, welches unter verschiedenen Namen verkauft wurde. Der Wii U Pro-Controller wurde außerdem gefixt. Die Configs findet ihr in unserem HID-Test, der weiter unten auf der Download-Seite steht.

UPDATE 2: v1.67 wurde released! Es wurden viele Ausnahmen hinzugefügt, um einige Spiele zu fixen. Wenn man keine cache.txt zum cachen angibt, wird Nintendont jetzt automatisch cachen. Dies ist zwar nicht so effizient, aber die Ladezeiten werden schneller, wenn man zum gleichen Areal zurückgeht.

UPDATE: v1.63 bis v1.66 wurden released! Diese Versionen fixen weitere Spiele.

Dieses Update fixt einige Spiele, darunter Mega Man X Command Mission.

v1.69
-use the original ARStartDMA code, only patch it for megaman x command mission, fixes metroid prime 1 and 2
-fixed a small bug in the auto-cache
-changed the disc read thread code a bit

v1.68
-Added Generic USB Gamepad PID=0079 VID=0006 controller.ini This controller was sold under several brands and models.
-Fixed "flickering" problem some users were having with
Genreic_USB_Gamepad_PID=0079_VID=0006

v1.67
-added alot of exceptions to fix Killer7, Cubivore, Frogger's Adventures, Two Towers, Chibi-Robo, Resident Evil 4, Hudson Selection Vol 2 and Kururin Squash
-if you dont give a cache.txt, nintendont will automatically cache files, thats not as efficient but should help improve loading times if you get to some area a second time for example

v1.66
Only use non-zero DMA interrupt size for Megaman X Command Mission. v1.65 Correct branch offsets in Patch31A0. -Fixes Pac-Man World 2. v1.64 Dsp version does not control if ARQPostRequest is needed. Revert to lists. v1.63 - Use actual DMA length in ARStartDMA instead of 0 (assumes no actual data transfer occurs. Only affects timing. -Fixes Mega Man X Command Mission. Remove ARQPostRequest from all non-Zelda uCode games (Zelda=Dspv0,1,5,8,10,11). -Fixes Mega Man X Command Mission. Skip Dvd patching for all games (not just Harvest Moon MM) that load a dol or elf file after the first with no patchable segments.
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